Termeni și condiții



IX. Garantie si service postvanzare

Pentru orice detalii legate de garantie va rugam sa contactati departamentul de service. Toate produsele comercializate au o garantie de 2 ani ce poate fi prelungita prin pachetele de garantie extinsa ce se pot cumpara pe acest site.


Toate produsele comercializate de catre www.madwave.ro, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si sunt autentice, potrivit declaratiei de conformitate.

Pentru produsele de folosinta indelungata garantia este de 2 ani potrivit certificatului emis de producator, iar pentru celelalte produse de imbracaminte aceasta este de 30 de zile. Termenul de garantie incepe de la data achizitionarii produsului.

Cumpărătorul trebuie să folosească bunurile achiziționate conform instrucțiunilor de folosire. Nu se acordă garanția pentru defectele apărute ca urmare a folosirii necorespunzătoare a produselor. 


X. Descrierea si returnarea produselor

www.madwave.ro depune toate eforturile pentru a fi cat se poate de precis. Cu toate acestea, www.madwave.ro nu garanteaza ca descrierile produselor sau a altor tipuri de materiale care au legatura cu acestea sunt precise, complete, curente sau fara erori. Daca un produs oferit de www.madwave.ro este diferit fata de descrierea aferenta acestuia de pe Site, il puteti returna respectand prevederile Politicii de returnare a produselor a Site-ului si in conformitate cu legislatia romana in vigoare.


Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei nr. 130/2000.


In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:

- de a returna produsul cumparat, in ambalajul original, nedeteriorat, pe cheltuiala dvs.

- de a returna produsul cumparat in stare de functionare, nedeteriorat, in starea in care v-a fost livrat.

Politica de anulare si retur si Formularul pentru Retururi

1.1. Retururi / modificări 

Aveți dreptul de a returna întreaga comanda sau o parte a acesteia în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ați primit-o, fără a fi obligați să ne spuneti motivul pentru care doriți să returnați produsele. În acest caz, plătiti doar costurile de transport pentru returnarea produselor. Retururile ce depasesc acest termen vor fi refuzate.

Dacă motivul returului consta in vicii ale produsului (produs neconform) sau erori de livrare (produsul comandat nu s-a livrat in cantitatea, marimea sau culoarea comandate sau a fost livrat alt produs decat tipul comandat, etc.) costurile de transport pentru retur vor fi suportate de S.C.Aquatics Spa World SRL. In cazul in care ati optat pentru un alt serviciu de curierat decat cel agreate de S.C.Aquatics Spa World SRL, taxa de transport pentru retur va fi suportata de catre dvs.. 

În celelalte cazuri, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător. 

Pentru a vă exercita dreptul de retur, trebuie să completați și să trimiteți formularul de retur, disponibil pe site. Este responsabilitatea dumneavoastră să expediati produsul în aceeasi stare în care l-ați primit, fara a fi scos eticheta produsului. În plus, trebuie să includeti in colet o copie a facturii împreună cu formularul de retur completat integral. Nerespectarea acestor conditii duce la respingerea cererii de retur de catre S.C.Aquatics Spa World S.R.L.

Pentru imbunatatirea continua a serviciilor oferite va rugam sa ne trimiteti feedback la adresa Bd Indepedentei, nr 21C, Baia Mare, jud. Maramures

Dacă doriti schimbarea produsului, trebuie să respectati politica si procedura de retur detaliata mai sus  și sa efectuati o noua comanda.  În acest caz, costurile de transport vor fi suportate de cumparator. 

 

1.2 Conditii de returnare 

Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la produsele achizitionate online, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de  la primirea produsului.

Pentru returnarea produselor achizitionate, trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi:

Produsul trebuie să fie în ambalajul original și în aceeasi stare în care l-a primit, împreună cu factura fiscala și etichetele produselor.

Produsul trebuie să fie însoțit de Formularul de retur completat integral, pe care îl puteți descărca de pe site.

Returul produsului va avea loc în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului.

 Din motive de igienă, compania noastra nu va accepta retururi de lenjerie, costume de baie/inot , și în general orice fel de produse care pot afecta igiena personală.

Toate produsele returnate vor fi verificare din punct de vedere al calitatii si al respectarii condtiilor de returnare de mai sus.

Recomandarea noastra este sa verificati cu atentie fiecare produs  dupa primirea comenzii dvs., starea și ambalajul acestuia, astfel incat sa ne puteti semnala in timp util eventualele neconformitati . 

Aquatics Spa World SRL isi rezerva dreptul de a refuza returul respectiv, daca in urma propriilor verificari , returul respectiv nu respecta conditiile de returnare mentionate in prezenta sectiune si in Politica de anulare si retur.


1.3. Restituirea valorii produselor returnate

In cazul oricarui retur efectuat cu respectarea tuturor conditiilor detaliate mai sus, contravaloarea produselor returnate va fi rambursata, cu excepția taxelor de transport.

Daca returul se face prin curier, restituirea valorii produselor returnate va fi efectuata de catre Aquatics Spa World SRL, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea returului, prin virament în contul bancar al cumparatorului, specificat in formularul de returnare care însoțește in mod obligatoriu produsul/ele returnat/e.

Confom art. 16 din OUG 34/2014 Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

a)contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

b)furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

c)furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

d)furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

e)furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

f)furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

g)furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;

h)contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

i)furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

j)furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

k)contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;

l)prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;

m)furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.


Consumatorul nu poate returna urmatoarele produse achizitionate, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:

- certificate de garantie extinsa;

FORMULAR DE RETRAGERE 

CAPITOLUL 2. Model de formular de retragere OUG 34/2014

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

- Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de email ale profesionistului]:

- Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)

- Comandate la data (*)/primite la data (*)

- Numele consumatorului (consumatorilor)

- Adresa consumatorului (consumatorilor)

- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

- Data

Trebuie sa cuprinda numarul. si data comenzii, motivul retragerii, o rubrică unde va fi trecut nr. De cont al cumpărătorului.

O casuta care trebuie bifata de cumparator, prin care aceasta isi da acordul ptr prelucrarea datelor cu caracter personal, in scopul returului. „DECLAR CA SUNT DE ACORD CU PRELUCAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. DATELE URMEAZĂ A FI PRELUCRATE DOAR ÎN SCOPUL EFECTUĂRII RETURULUI.”


LIVRARE 

Cu excepţia cazului în care părţile au convenit altfel cu privire la momentul livrării, profesionistul livrează produsele transferând posesia fizică sau controlul asupra produselor către consumator, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului. În cazul în care profesionistul nu şi-a îndeplinit obligaţia de a livra produsele în momentul convenit cu consumatorul sau în termenul stabilit, consumatorul îi solicită să efectueze livrarea într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanţelor. În cazul în care profesionistul nu livrează produsele în termenul suplimentar respectiv, consumatorul are dreptul, după caz, la rezoluţiunea sau rezilierea contractului. 



Transferarea riscului  

În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator.

Utilizăm cookie-uri necesare funcționării site-ului și conținutului personalizat, pentru analiza performanței site-ului precum și pentru activitatea noastră de publicitate online.